Szanowni Państwo,
zapraszamy do udziału w bezpłatnym webinarze z dr Katarzyną Świerk poświęconym praktycznym elementom tworzenia polityki naukowej w instytucjach naukowych. Ekspertka IRSW podpowie w jaki sposób można identyfikować obszary wymagające modyfikacji lub całkowicie nowego podejścia w dążeniu danej jednostki do doskonałości naukowej.
Ponadto przedstawi rozwiązania wykorzystywane z sukcesem w innych instytucjach naukowych (case study włoskiej uczelni Ca' Foscari University of Venice) oraz omówi szczegółowe wytyczne w kształtowaniu strategii rozwoju badań naukowych.
Wydarzenie odbędzie się 11 kwietnia br. (czwartek, godz. 15:00).
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.
Czego dowiedzą się uczestnicy webinaru?
- Jaki jest potencjał nauki mierzony liczbą grantów ERC?
- Jaki jest klucz do sukcesu w dążeniu do doskonałości naukowej - na przykładzie wybranej uczelni włoskiej, która w ostatnich latach jest beneficjentem grantów ERC.
- Od czego zacząć i jakie są kolejne kroki w przygotowaniu skutecznej polityki naukowej?
- Jak monitorować wdrożenie polityki i mierzyć jej sukces?
Dla kogo jest ten webinar?
Wydarzenie skierowane jest do osób odpowiedzianych za obszar naukowy w uczelniach, instytutach PAN i instytutach naukowych (w tym międzynarodowych), ze szczególnym uwzględnieniem osób zarządzających działalnością naukową i rozwojem badań naukowych.
Czego dowiedzą się uczestnicy webinaru?
- Jaki jest potencjał nauki mierzony liczbą grantów ERC?
- Jaki jest klucz do sukcesu w dążeniu do doskonałości naukowej - na przykładzie wybranej uczelni włoskiej, która w ostatnich latach jest beneficjentem grantów ERC.
- Od czego zacząć i jakie są kolejne kroki w przygotowaniu skutecznej polityki naukowej?
- Jak monitorować wdrożenie polityki i mierzyć jej sukces?
Dla kogo jest ten webinar?
Wydarzenie skierowane jest do osób odpowiedzianych za obszar naukowy w uczelniach, instytutach PAN i instytutach naukowych (w tym międzynarodowych), ze szczególnym uwzględnieniem osób zarządzających działalnością naukową i rozwojem badań naukowych.